miercuri, 21 octombrie 2015

Mă apără, Doamne, şi dă‑mi Fericiri

Apără‑mă, Doamne,
De amărăciune,
De urâtul  din lume,
De cel cu rău nume,
De orice ispită
Pentru păcate îngăduită.

Dă‑mi pace în suflet
Înţelepciune în cuget.
Dă‑mi multă răbdare
Şi cumpătare.
De‑mi dai senectute,
Dă‑mi fapte plăcute,
De Tine doar cunoscute.

Fereşte‑mă de mândrie.
De‑mi dai bogăţie,
Dă‑mi şi dărnicie.
Învaţă‑mă să fiu
Milostiv,
Iar de–mi dai sărăcie
Dă‑mi,
sărăcia în duh.
De n‑am frumuseţe
Să nu‑mi dai tristeţe,
Dar dă‑mi
Fericirea să plâng.

Ajută‑mă să nu fac
Mereu doar ce‑mi place,
Dar să fiu
făcătorul de pace.
De nu pot prea mult să postesc,
Dă‑mi
însetoşez şi
să flămânzesc
Nu de băutură sau de bucate
pentru dreptate.

De sunt alungată
Pentru neiubirea
ori mândria din mine,
Dă‑mi, Doamne,
să fiu
prigonit pentru Tine.
( de Dorina Stoica)

imagine de pe internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu