marți, 22 iulie 2014

Cine este Dumnezeu?

Mă-ntreabă copilul meu
cine este Dumnezeu?
"Este zi sau este noapte,
strigăt e sau sunt doar șoapte?
E o floare parfumată?
E băiat sau este fată,
E lanul întins de grâu,
ori este zglobiul râu
prăvălit de pe o stâncă
în prăpastia adâncă?
 este mamă sau e tată,
E acum sau altă dată?
e născut sau e făcut,
prezent e, sau e trecut?
E ființă, e Duh Sfânt,
unde-i, în cer pe pământ?
Este Tatăl sau e Fiul,
moartea e, ori este viul?"

Îi  răspund:" Este în cer
mă rog, mă fac una cu El,
îi rostesc Numele sfânt
și coboară pe Pământ.
Iar Impărăția Sa
vie-n veci va ființa
că prin El, Cer și Pământ
se sfințește cu Duh Sfânt
Pâinea euharistind-o
și la toți împărtășind-o,
iertându-mi din greșale 
cât eu iert din ale tale.
Mă scapă din ispite
tot de El îngăduite."
(de Dorina Stoica)
Imagine de pe internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu